
Sømløst.Enkelt.
IT support som faktisk er sømløst og enkelt
Moderniser IT og andre forretningsfunksjoner i bedriften med en intuitiv og brukervennlig IT-servicedeskløsning i skyen – som er enkel å konfigurere.


Omnikanal
Automatiser oppgaver og gi support til henvendelser via e-post, selvbetjeningsportal, telefon og chat.

enkelt å bruke
Vårt moderne og intuitive brukergrensesnitt krever minimalt eller ingen opplæring.

Informasjon
Ha oversikt over kontrakter, maskinvare, programvare og andre eiendeler fra anskaffelse til utløp.
It-support
Sømløst.Enkelt
Øk produktiviteten
Spar tid ved å svare på raskt på de ansattes spørsmål med forhåndsutfylte maler som kan brukes ved spesifikke henvendelser eller problemer.
Automatiser interne prosesser
Automatiser arbeidsoppgaver ved å lage din egen arbeidsflyt for godkjenninger ved hjelp automasjon for å fullføre henvendelser i tide.
få mest ut av cmdb
Få fullstendig oversikt i hvordan dine konfigurasjonselementene (CI-er) er koblet til virksomheten ved å visualisere alle variasjoner og relasjoner på et interaktivt kart.
gode kundeopplevelser
Kundereferanser

Vi har sett uendelige forbedringer i servicedesken vår med Freshservice. Freshservice hjelper oss med å ta intelligente beslutninger ved å la oss spore data og informasjon.
Tom Peach-Geraghty

Jeg ble overrasket over hvor raskt implementeringen gikk. Freshservice var tilgjengelig dagen etter og klar til bruk på under en uke.
Craig Bell
Få en sømløs og enkel hverdag