Sømløst.Enkelt.

IT support som faktisk er sømløst og enkelt

Moderniser IT og andre forretningsfunksjoner i bedriften med en intuitiv og brukervennlig IT-servicedeskløsning i skyen – som er enkel å konfigurere.

Omnikanal

Automatiser oppgaver og gi support til henvendelser via e-post, selvbetjeningsportal, telefon og chat.

enkelt å bruke

Vårt moderne og intuitive brukergrensesnitt krever minimalt eller ingen opplæring.

Informasjon

Ha oversikt over kontrakter, maskinvare, programvare og andre eiendeler fra anskaffelse til utløp.

It-support

Sømløst.Enkelt

Øk produktiviteten

Spar tid ved å svare på raskt på de ansattes spørsmål med forhåndsutfylte maler som kan brukes ved spesifikke henvendelser eller problemer. 

Automatiser interne prosesser

Automatiser arbeidsoppgaver ved å lage din egen arbeidsflyt for godkjenninger ved hjelp automasjon for å fullføre henvendelser i tide.

få mest ut av cmdb

Få fullstendig oversikt i hvordan dine konfigurasjonselementene (CI-er) er koblet til virksomheten ved å visualisere alle variasjoner og relasjoner på et interaktivt kart.

gode kundeopplevelser

Foreslå løsningsartikler fra en kunnskapsdatabase automatisk for sluttbrukeren når de prøver å løse et problem.

Kundereferanser

Vi har sett uendelige forbedringer i servicedesken vår med Freshservice. Freshservice hjelper oss med å ta intelligente beslutninger ved å la oss spore data og informasjon.

Tom Peach-Geraghty

Jeg ble overrasket over hvor raskt implementeringen gikk. Freshservice var tilgjengelig dagen etter og klar til bruk på under en uke.

Craig Bell

Få en sømløs og enkel hverdag

Sømløst.Enkelt.