
Sømløst.Enkelt.
Skap gode kundeopplevelser
Ser du etter en intelligent helpdesk-løsning, med mulighet for omnikanal, for din kundeservice avdeling?
Freshdesk er det du trenger!


Omnikanal
Samle dine kundesamtaler fra alle kanaler på ett og samme sted.

Automatisering
Automatiser repetitivt arbeid for å spare tid og ressurser.

Samarbeid
Samarbeid bedre med integrert internchat og delt eierskap.
Kundeservice
Sømløst.Enkelt
Samtaler gjort enkelt
E-post, telefon, chat og mer – slik at du kan svare på alle kundene dine fra bare ett sted.
Sett prioriteringer, sett saker til riktige agenter, og aktiver raskere løsninger fra ett sted.
Automatiserte svar
Automatiseringer hjelper deg med å få unna repeterende arbeid og gi deg oversikt over kritiske oppgaver.
Automatiske regler, revisjonslogger og intelligente kategoriseringer gjør automatisering enklere.
Sterkere samarbeid
Inviter kolleger eller eksterne forretningspartnere for å diskutere og løse henvendelser gjennom Freshconnect.
Jobb parallelt med andre avdelinger ved å dele eierskap på henvendelser og finn svar uten å miste oversikt.
raskere svar
Veiled kundene til å få hjelp raskere ved å vise løsningsartikler på nettstedet ditt.
Når kundene dine har et spørsmål, er du bare et klikk unna. Chat direkte med kunden og løs oppgaver raskere.
Kundereferanser

Vi ble solgt da vi så Freshdesk. Kombinasjonen av sosiale medier, e-post, kunnskapsbase, mobil og fleksibilitet på en og samme plattform, gjorde det enkelt for oss å velge en kundesenter-løsning.
Matthijs Lok

Vi begynte å lete etter en ny løsning på høsten og var opptatt av å få noe på plass og optimalisert raskt. Freshdesk sørget for en rask og enkel implementering og vi var i gang innen 48 timer.
Vaughan Potter
Få en sømløs og enkel hverdag