fbpx

Omnikanal - veien mot god kundeopplevelse

Kunder kommuniserer med bedriften din i ulike kanaler, og de digitale kanalene blir et stadig viktigere utgangspunkt for mange. Kunder har kanskje spørsmål om produktene eller ønsker hjelp etter å ha gjennomført kjøp. Man ønsker hjelp raskt, og aller helst med en eneste gang. 

Dette betyr at bedrifter i dag må levere høyt servicenivå på tvers av kanaler, enten om det er spørsmål på chat eller beslutninger på e-post. Bedrifter tilbyr i dag mange flere kanaler for å hjelpe kundene sine og sjonglere mellom de ulike kanalene. 

På dette webinaret om Omnikanal-support vil vi fortelle mer om hvordan du kan gi en bedre kundeopplevelse, redusere tiden på henvendelser og øke kundelojaliteten. 

På webinaret vil du lære mer om:

  • Hvorfor er Omnikanal viktig for god kundeopplevelser?
  • Hvordan forbedre kundeservicen din gjennom Omnikanal-support?
  • Hvordan implementere Omnikanal-support i bedriften din?

Vi vil også ha en egen Q&A-del på slutten av webinaret, slik at du får svar på alle dine spørsmål.

26 Mai 2020

11:00

Meld deg på her

Presenteres av

Bjørn Niklas Sjøstrøm er en multipreneur og har bygget opp flere fremtidsrettede start-ups med spesielt fokus på bærekraftighet. Sjøstrøm er en av eierne av Velt og er en erfaren kursholder innenfor ny teknologi og smarte løsninger for bedrifter.

Få en sømløs og enkel hverdag

Sømløst.Enkelt.

  • Dronningens gate 8B
    0152 Oslo
  • 210 80 000
  • salg@velt.no

La oss kontakte deg