Jobber du i en ideell organisasjon og trenger nye digitale verktøy for å få bedre oversikt over alle henvendelser til organisasjonen? Freshdesk gir deg verktøyene du trenger for besvare henvendelser fra kunder og givere på en effektiv måte, så du kan ha full fokus på arbeidet som er viktig. På dette webinaret forteller vi deg mer om:
Felles kommunikasjon
Freshdesk gir ideelle organisasjoner muligheten til å administrere samtaler med kunder og givere på ett sted, uavhengig av om det er via e-post, telefon, chat eller sosiale medier.
Effektiv administrasjon av ressurser
Våre automatiseringer sparer din ideelle organisasjon for utallige arbeidstimer ved å organisere alle henvendelser etter tagger og prioriteringer. Så videresendes henvendelsen til riktig kontaktperson, avhengig av hvilken kommunikasjonskanal som er brukt.
Enkelt samarbeid
Noen problemer kan behøve innspill fra flere personer eller avdelinger. Med våre Freshdesk-funksjoner som Team Huddel og Share Ownership, kan du samarbeide internt i organisasjonen på en enkel og effektiv måte.
Spesialpriser
Vi støtter det fantastiske arbeidet du gjør, og vil gjerne hjelpe på noen måte vi kan. Kontakt oss for å høre mer om våre rabatter for frivillige og ideelle organisasjoner.
Vi vil også ha en egen Q&A-del på slutten av webinaret, slik at du får svar på alle dine spørsmål.
Få en sømløs og enkel hverdag