fbpx

Veien til god kundekontakt for ideelle organisasjoner

Jobber du i en ideell organisasjon og trenger nye digitale verktøy for å få bedre oversikt over alle henvendelser til organisasjonen? Freshdesk gir deg verktøyene du trenger for besvare henvendelser fra kunder og givere på en effektiv måte, så du kan ha full fokus på arbeidet som er viktig. På dette webinaret forteller vi deg mer om: 

Felles kommunikasjon 

Freshdesk gir ideelle organisasjoner muligheten til å administrere samtaler med kunder og givere på ett sted, uavhengig av om det er via e-post, telefon, chat eller sosiale medier. 

Effektiv administrasjon av ressurser 

Våre automatiseringer sparer din ideelle organisasjon for utallige arbeidstimer ved å organisere alle henvendelser etter tagger og prioriteringer. Så videresendes henvendelsen til riktig kontaktperson, avhengig av hvilken kommunikasjonskanal som er brukt. 

Enkelt samarbeid 

Noen problemer kan behøve innspill fra flere personer eller avdelinger. Med våre Freshdesk-funksjoner som Team Huddel og Share Ownership, kan du samarbeide internt i organisasjonen på en enkel og effektiv måte. 

Spesialpriser

Vi støtter det fantastiske arbeidet du gjør, og vil gjerne hjelpe på noen måte vi kan. Kontakt oss for å høre mer om våre rabatter for frivillige og ideelle organisasjoner. 

 Vi vil også ha en egen Q&A-del på slutten av webinaret, slik at du får svar på alle dine spørsmål.

16 Juni 2020

11:00

Meld deg på her

Presenteres av

Bjørn Niklas Sjøstrøm er en multipreneur og har bygget opp flere fremtidsrettede start-ups med spesielt fokus på bærekraftighet. Sjøstrøm er en av eierne av Velt og er en erfaren kursholder innenfor ny teknologi og smarte løsninger for bedrifter.

Få en sømløs og enkel hverdag

Sømløst.Enkelt.

  • Dronningens gate 8B,0152 Oslo
  • 210 80 000
  • salg@velt.no

La oss kontakte deg